جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

مشاوره رایگان کاشت مو با روش ترکیبی FUT-FUE توسط دکتر دلیر

۱ بازديد

مشاوره رایگان کاشت مو با روش ترکیبی FUT-FUE توسط دکتر دلیر

 .

آیا قصد انجام کاشت مو را دارید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید! کاشت مو می تواند یک گزینه عالی برای بازگرداندن پری باشد، اما می تواند یک روش دلهره آور و پرهزینه باشد. خوشبختانه، یک مشاوره رایگان با دکتر دلیر وجود دارد تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام نوع کاشت مو برای شما بهترین است.

 .

دکتر دلیر متخصص با تجربه ترمیم مو است و سال هاست که FUT-FUE که ترکیبی از پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE) است را انجام می دهد. این تکنیک شامل برداشت فولیکول های موی سالم از ناحیه اهداکننده و پیوند آنها به قسمت های طاس یا نازک شده پوست سر است. این منجر به یک راه حل طبیعی و دائمی برای ریزش مو می شود و یک نتیجه زیبایی شناختی عالی با نتایج طولانی مدت عالی ارائه می دهد.

 .

در طول مشاوره رایگان، دکتر دلیر وضعیت فعلی شما را ارزیابی می کند و بهترین اقدام را برای شما مطرح می کند. او در مورد خطرات یا عوارض جانبی مرتبط با این روش و همچنین روند بهبودی صحبت خواهد کرد. او همچنین تکنیک های مختلف مورد استفاده در روش FUT-FUE مانند تعداد گرافت های مورد نیاز، چارچوب زمانی عمل و مراقبت های بعد از عمل مورد نیاز برای حفظ نتایج را توضیح خواهد داد.

 .

دکتر دلیر همچنین انتظارات واقع بینانه ای را برای نتایج جراحی به شما ارائه می دهد و می تواند هزینه ها را برای تصمیم گیری آگاهانه به شما کمک کند. او متعهد به ارائه خدمات با کیفیت به بیماران خود است و هدف او اطمینان از این است که شما با تصمیم خود راحت هستید و از نتایج مطمئن هستید.

 دکتر دلیر

اجازه ندهید ریزش مو شما را از ظاهر و احساس بهترین حالت خود باز دارد. کمک های مورد نیاز خود را از یک متخصص مجرب دریافت کنید و با مشاوره رایگان با دکتر دلیر موهای طبیعی خود را احیا کنید. با تخصص و تعهد او به مراقبت از بیمار، می توانید مطمئن باشید که بهترین مراقبت ممکن را دریافت خواهید کرد و احساس اطمینان بیشتری از همیشه خواهید داشت.

.

کلینیک زیبایی دکتر دلیر:

09216775142

02188093431

اینستا: @dr.kamran_dalir

آدرس: تهران – سعادت آباد – بلوار دریا – خیابان نورانی – پلاک 36 – واحد1

مشاوره رایگان کاشت مو با روش ترکیبی FUT-FUE توسط دکتر دلیر
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.